{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 17 november 2023

Vriendelijke vrijdag en de vakantie

Vriendelijke vrijdag en de vakantie


Op deze vrijdag vertel ik nog wat van de vakantie. We waren dus zo'n twee weken in Schotland. We gingen met de boot van IJmuiden naar Newcastle, dat is nog in Engeland. En na ongeveer twee weken in het prachtige Schotland kwamen we weer in Engeland, weer op weg naar de haven in Newcastle. Ik had al verteld dat we wat langer moesten blijven door Babet. Het schaapje Babet (zie deze blog) kocht ik in een heel leuk wolwinkeltje in het prachtige stadje Berwick-upon-Tweed.

Het was in dit geweldig leuke hoekpandje en de naam van de winkel is "The needle works".
Ook te vinden op Facebook


Het regende echt vreselijk, dus ik heb heel snel foto's genomen buiten, hier zie je nog iets meer van dit hele leuke pandje:


Ik heb ook wat foto's van binnen. Je had al gezien dat er allemaal moois was van "Felt so good". Ook heel veel garen en wol, diverse soorten.


Ik las online over deze winkel: The little shop whit lots inside. Dat klopt wel 🙂

Ik ging voor sokkenwol. Regia is niet bepaald een Brits merk, maar we vonden de kleuren zo passen bij onze vakantie in Schotland! Dit worden sokken voor echtgenoot.


ZigZag is van King Cole, dat is wel een Brits merk. Zulke vrolijke kleuren, ik word er helemaal blij van! Het worden in ieder geval sokken voor zoon en een paar voor mezelf. Sokkenwol ga ik vast en zeker gebruiken!


Hier is nog een foto van Berwick-upon-Tweed:


Er is een mooie stadsmuur om dit stadje, daarover hebben we gewandeld.
En we waren ook bij de vuurtoren:


Als je me volgt op 
Instagram en/of Facebook, dan heb je de afgelopen weekenden meer foto's kunnen zien van onze vakantie. Het was prachtig en we hebben echt genoten. Waarschijnlijk plaats ik dit weekend nog een serie.

Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke reis en een wol winkel Jaaaaa dat is een bonus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige gevel voor zo'n heerlijke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n prachtige reis te hebben gemaakt, ongetwijfeld vol mooie herinneringen. En dan zo'n heerlijk vrolijke wolwinkel, mooi garen voor de sokken voor echtgenoot.
    Schitterend die stadsmuur, en leuk de robuuste vuurtoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat winkeltje vind ik toch zò enig! Alleen de buitenkant al, maar binnen zal het ook een walhalla geweest zijn...
    Je hebt in elk geval mooi garen gekocht en tijdens het breien van de sokken zullen je gedachten nog wel eens terug gaan...
    Ik heb erg genoten van je foto's op Insta van de reis, dus van mij mag je nog veel meer plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor om zo’n winkel tegen te komen wanneer breien een van je hobby’s is.Jij hebt de komende tijd in elk geval mooi garen op de pennen staan.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen