{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 3 november 2023

Vriendelijke vrijdag en een slingeractie

Vriendelijke vrijdag en een slingeractie


Vorige week liet ik hier een naamslinger zien op vriendelijke vrijdag. Op diezelfde dag las ik hier bij Elizabeth over een slingeractie, een CAL, van Dorcas. Ik heb de link gevolgd en heb me aangemeld en kreeg al snel de eerste vier patronen binnen.

Het is zo dat er iedere week een nieuw patroontje van een vlaggetje uit komt en het idee is dat je in 10 weken tijd 10 verschillende vlaggetjes haakt, daar een slinger mee maakt en dan zou het vooral heel leuk zijn als je ook een (of meer) slinger(s) maakt voor Dorcas die ze dan wil verkopen in hun winkels. Ik plaats hier ook de link waar je je kunt aanmelden. Deelname is gratis en vrijblijvend.

Ik viel vooral voor het driehoekige vlaggetje:


Een heel leuk patroontje om te haken, dus haakte ik direct een tweede:


En het begin van nummer drie is er ook al. Zo leuk, met dat bloemetje in 't midden:


Als je meedoet aan de actie, willen ze graag dat je met katoen haakt. Ik weet nog niet of daar een speciale reden voor is. Ik had zelf deze Whirlette al een hele tijd liggen. Het leek me al heel geschikt voor een slinger project, ik had onlangs een ander vlaggetje ermee gehaakt, zie deze blog. Dat heb ik nu uitgehaald en ik ga nu in ieder geval een slinger maken met deze driehoekige vlaggetjes.



Op vrijdag schijn je steeds een nieuw patroon te krijgen, tien weken in totaal. Ik ben benieuwd naar de volgende patronen. Doe jij ook mee?


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Zeker een leuke actie al vind ik wel dat ze veel gegevens van je willen weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij ook mee doet met de vlaggetjes Cal van Dorcas. Echt een kolfje naar jouw hand. Dat driehoekje met het bloemetje is zeker een schatje. Ik ga niet meedoen met de Cal maar geniet wel mee van jouw bevindingen en die van Elizabeth. Fijne zondag. Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen