{ 'anonymize_ip': true }

maandag 13 november 2023

Creatief Café op 2 november '23

Creatief Café op 2 november '23


Het weer zag er niet zo goed uit op de eerste donderdag in november...
In oktober had ik beide keren van het Creatief Café gemist (omdat ik op vakantie was) en daarom wilde ik er toch graag heen.
En kijk eens, een prachtige regenboog zag ik op de heenweg:


Er waren al een aantal personen aanwezig en we hebben heerlijk bijgepraat en gehandwerkt.

Wilke was aan het haken met een schattig jurkje, voor een achternichtje dat bijna 1 jaar is. Ik ben benieuwd of ze het op tijd af heeft gekregen.


Froukje was in oktober al "aangehaakt", ik ontmoette haar voor het eerst. Ze was sokken aan het breien in een kindermaat. Bekend garen voor mij! Daar heb ik dit jaar deze sokken mee gebreid 🙂


Loes was ook bezig met sokken, mooie stoere:


Zelf had ik een paar babysokjes op de pennen, maar je raadt het al: geen foto van. Ze zijn af, ik laat ze binnenkort zien.

Tara is een mooie sjaal aan het breien:


Yke was bezig met het laatste onderdeel van iets voor haar jongste kleinzoon:


Zo'n leuke stapeltoren, met een konijntje. Geweldig! Ze had 'm al bijna af en ze stuurde me later nog deze twee foto's:


Heel leuk, daar gaat haar kleinzoon vast veel plezier mee maken!


Het is altijd leuk, zo met elkaar creatief bezig zijn. De tijd vliegt voorbij!

Aanstaande donderdag, 16 november, is er weer Creatief Café in de bibliotheek in Sneek, we zijn er van 14.30 - 16.00 uur. Je bent van harte welkom!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Er viel vast lekker veel bij te praten!
    Wat is de stapeltoren met konijn leuk, ik heb zoiets nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis altijd heel gezellig en dankjewel ik heb de stapeltoren gemaakt voor mijn kleinzoon

      Verwijderen
  2. Gezellig en de stapeltoren van het konijn is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja altijd gezellige middag en dankjewel de stapeltoren heb ik met veel plezier gemaakt voor mijn kleinzoon

      Verwijderen
  3. Die stapeltoren van het konijntje is echt fantastisch. De kleinzoon kraait van blijdschap als hij er mee gaat spelen.

    BeantwoordenVerwijderen