{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 7 november 2023

Dinsdag - poppendag Een zomers vakantiesetje

Dinsdag - poppendag Een zomers vakantiesetje


Maria ging met een van hoor zonen op reis. Ze bezochten vrienden.
In 2018 waren ze daar ook geweest en toen had Maria voor de dochter van die vrienden een pop meegenomen met wat kleding. Na wat speurwerk vond ik de blog terug die ik daarover schreef, het is deze. Dan kun je de pop zien waar het voor is.

Nu ze weer ging, wilde Maria nog een setje maken voor de pop. Dit breiproject nam ze mee toen ze naar Oerol ging.


Ze maakte elke dag een foto.


Een leuk vakantieproject als je op een eiland bent, met deze nautische kleuren!


Dit zelfde setje heeft Maria destijds ook voor haar beide kleindochters gemaakt.


Ze kocht toen direct genoeg knoopjes e.d. voor een extra setje en dat kwam nu mooi van pas!


Zover kwam Maria op Terschelling. Ze had geen vulling mee...


Het visje vulde ze thuis en zo is 't hele setje compleet:


Hier zie je een van de setjes die ze eerder gebreid heeft. Je ziet daar ook hoe het staat als een pop het aan heeft.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: