{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 januari 2018

Donderdag - dekendag Toch meer granny's per week

Donderdag - dekendag Toch meer granny's per week 


Mijn project #eengrannyperweek gaat heel goed! Ik vind het super leuk om te doen en die vierde granny is dan ook weer helemaal op tijd klaar:


Zo leuk om steeds andere resten garen in de blokken te verwerken! Je ziet dat ik eigenlijk ook iets te weinig van dat roze had... Beetje rood erbij 😊
En nu is 't al echt een klein dekentje:


Op Instagram zijn er meer mensen die een granny per week haken, overigens niet allemaal voor dit doel. We posten daar met de hashtag #onebiggrannyaweek
Wat ook leuk is dat er in het groepje van onze handwerkavond nu animo is om gezamenlijk een deken te haken. Dan komt er nóg een deken bij voor De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld! Dus.... #meerdaneengrannyperweek:



Ik haakte van met dubbele draad van dat dunne acryl van Action, met haaknaald nr 4.
Van dat garen heb ik ook nog wel wat liggen:



Dit zijn 8 toeren. Dat is ongeveer 20 x 20 cm.



Nu hoop ik dat ik nog meer mensen enthousiast maak om ook zo mee te doen aan een deken!
Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbindenOf op de Instagram-account
Inmiddels zijn er al ruim 6100 dekens.

In de bibliotheek in Sneek haken we ook nog een aantal keren aan, op de volgende data:

- 15 februari
- 15 maart
- 12 april
- 17 mei

We haken dan steeds van 14.30 - 16.00 uur.
Haak je ook aan? Of haak je thuis mee? Haak je alleen of ook met een groep(je)? Gezellig! 
Samen gaan we voor een eindspurt!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie net dat er heel wat kilometers gemaakt moeten worden voor het wereldrecord. Zet 'm op allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen