{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 januari 2018

Dinsdag - poppendag De complete set voor de pop van Jasmijn

Dinsdag - poppendag De complete set voor de pop van Jasmijn


Vorige week liet ik al wat zien van het vrolijke setje dat Maria maakte voor de pop van haar kleindochter Jasmijn. Ze verzon er zelf deze leuke sokjes/schoentjes bij:




En toen vond ze in haar voorraad een leuk stofje dat er goed bijpaste. Daarvan maakte ze een bijpassende broek. En toen dat af was, bleek er uit dat lapje ook nog een bloesje gemaakt te kunnen worden! Maria's pop Eleonoor mocht het even showen:


En zo ziet de complete set eruit:


Geweldig mooi gedaan!

Ik ben benieuwd of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke
En bij Marga zie ik ook een leuke pop vandaag!
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Supermooie set. Leuk stofje voor de poppenkleertjes en met het vestje en de schoentjes is het helemaal af.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker lente achtige outfit. staat haar mooi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk, wat een leuke kleertjes en net wat Dinah zegt, voorjaars kleuren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, van het één komt soms het ander! Leuk met dat geel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hou ik niet zo van geel maar dit is wel een heel vrolijk zonnig setje zo. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, dat heb ik ook ;-) Wel dol op narcissen en zonnebloemen trouwens! Maar in mijn kledingkast ook helemaal geen geel.

      Verwijderen
  6. Wat een lief poppensetje. Ik ben ook niet zo van de geel, behalve dan als het bloemen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen