{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 30 januari 2018

Dinsdag - poppendag Hele leuke post

Dinsdag - poppendag Hele leuke post


Een van mijn allereerste blogvriendinnetjes is Daniëlle. Ik hoef geen link naar haar blog meer te plaatsen, want, jammergenoeg, heeft ze die blog opgedoekt, maar ze was ook absoluut van de poppen! Gelukkig heb ik nog wel steeds contact, al hebben we elkaar nog nooit ontmoet. Want ja, ik woon in het hoge noorden, zij woont in België. 

Kort geleden verraste ze met hele leuke post, een mooi kaartje en...


Is het niet fantastisch?!?! Ik vind haar zo leuk! Daniëlle schreef in 't kaartje dat als ze het zich goed herinnerde paars mijn lievelingskleur is. 😊 Klopt! 
Dus ik kon direct met m'n nieuwe vriendinnetje, ik noem haar Daantje, de tuin in voor een fotoreportage!


Ze zit momenteel steeds bij mij op mijn "breibankje" en ik moet steeds glimlachen als ik naar haar kijk. Ik vind haar zo leuk en wat is het bijzonder om iets te krijgen dat speciaal voor jou gemaakt is!


Daantje en ik gaan nu even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke 
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Ah, wat schattig@! Jammer dat Danielle niet meer blogt, maar ja... En heb jij dat nou ook, dat mensen waar je een klik mee hebt via een blog of facebook, zo vaak heel ver weg wonen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Daantje is echt leuk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij met haar bent :-)
    Ja, Daniëlle, jammer dat ze (ook al) gestopt is, maar ja, het is wel begrijpelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja het dinsdag ...(ik heb ook een popje op mijn blog) wat een schattig popje ..fijn dat jullie nog steeds contact hebben wie weet ontmoeten jullie elkaar nog ooit ...heel veel groetjes 🌸🌸🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van Danielle en wat een verrassing! Zo'n klein Daantje in huis is maar wát gezellig
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post en Daantje past natuurlijk prima in dinsdag poppendag. Ik snap het goed, dat Daantje overal mee naar toe mag.
    Leuk zo’n fijne blogvriendin :)
    Jij doet ook veel voor andere leuk als het ook eens andersom is.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een lief en heel speciaal cadeautje. Daantje heeft het zo te zien naar haar zin in het hoge noorden. Ze is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh wat een speciaal dametje, leuk!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi Daantje met een mooi verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daantje is leuk! Wat lief dat je die gekregen hebt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen