{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 maart 2020

Het is me er eend(t)je

Het is me er eend(t)je


Vorige week was m'n vader jarig en daardoor zag ik wat tantes en een oom. Een van de tantes vroeg me een paar dagen tevoren of ik niet een een cyclaam roze beestje voor haar kon haken, als sleutelhanger.
"Wat voor beestje? Een kipje kan wel", reageerde ik.
"Ik heb lieve een eendje", was de reactie terug.

In mijn voorraad katoentjes vond ik wel iets dat ik cyclaam roze vond en via Freppi vond ik een aardig patroontje voor een eendje.

Het kostte wel wat moeite, ik kwam niet altijd uit, moest een paar keer een deel uithalen, maar 't werd een eendje:


Het eendje ging nog even bij ons in de tuin kijken.


Eendje in het waterbakje zonder water:


Het eendje is gehaakt met haaknaald 2, daardoor is die behoorlijk dicht gehaakt.


Nog even bij de voorjaarsbloemen en toen ging het eendje naar mijn tante.


Ze vond het heel leuk en was blij verrast dat ik het klaar had. 
Ik ben zelf wel tevreden over het resultaat, maar ik haak liever een kipje 🙂
Bijvoorbeeld deze, een patroontje van mezelf.




Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Missie geslaagd. Leuk geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eendje is goed geslaagd zou ik zeggen....helemaal niks mis mee en staat ook nog eens leuk op de foto samen met de narcissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk eendje! Bepaald geen schutkleur, maar deze mag opvallen...

    BeantwoordenVerwijderen