{ 'anonymize_ip': true }

maandag 16 maart 2020

Een kipje

Een kipje


Vorige week liet ik een eendje zien, ik haakte het voor m'n tante. Op de dag dat ik haar zag, zag ik ook een andere tante. En ik wilde liever een kipje haken dan dat eendje, dus haakte ik het kipje ook.


Ook dit kipje werd cyclaam roze en de foto's maakte ik in één keer, dus ze lijken vaak wel wat op elkaar.


Het kipje kan best goed zitten, dat is leuk voor de foto's!



Dit is een patroon van mezelf en ik zag dat het momenteel weer best vaak bekeken wordt. Dus misschien worden er op dit moment wel meer van deze kipjes gehaakt! Leuk, ik ben eigenlijk wel benieuwd.


Ik haakte dit kipje volgens dit patroon, maar had eigenlijk dit patroon moeten gebruiken. Gelukkig haakte ik nogal strak, dus 't kipje kan wel dienst doen als sleutelhanger. 


Ook dit kipje mocht poseren tussen de voorjaarsbloemen en is toen met mijn tante meegegaan.
Als je ook zo'n snel kipje haakt en daarna laat zien op social media, gebruik dan #snellekipjes, dat zou ik leuk vinden!


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. mooi kioppetje ik ben ook eens aan kipjes begonnen, ik zal eens kijken waar die verstopt zijn :)))) ( nog niet af dus)

    BeantwoordenVerwijderen