{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 13 maart 2020

Crea 5220 BOEKBLADZIJDE

Crea 5220 BOEKBLADZIJDE


Het woord van de week is BOEKBLADZIJDE en het was me lang onduidelijk wat ik daar eens mee zou doen. 

Toen kreeg ik de nieuwste Yarn Bookazine in handen en daar wil ik wel wat bladzijdes van laten zien!



Een hele vrolijke cover, het thema is NOW Age, een woordspeling op New Age.
De inhoud laat zien dat NOW Age is onderverdeeld in vier delen: Joyful, Mindful, Spirutual en Respectful:


Bij elk van deze woorden zijn vier patronen gezocht, gehaakte en gebreide items. Ik laat je van elk deel 1 bladzijde en dus 1 patroon zien.

Heel joyful, deze prachtige deken:



De naam van deze deken is "Floral Eclipse Throw", het is een ontwerp van Rachele Carmona van cypresstextiles.net.

Heel mindful is dit yogavestje. Ik yoga niet, maar vind het prachtig!


Het is een gebreid vestje, een ontwerp van Neringa Rūkė van rukeshop.com en ze noemt het "Serenity Cardigan".

Behoorlijk spiritueel, deze kussens met de naam " Inner Goddess Cushion":


Het ontwerp is van Esme Crick van redsparrowcrochet.blogspot.co.uk.

En deze kindertruien vind ik fantastisch! De aarde in een hartvorm gegoten, dat is prachtig gevonden bij het deel Respectful!


Deze "Earth Day Sweater" is ontworpen door Lili van Wattum van stickscups.com.

Als altijd ziet dit Bookazine er weer zeer verzorgd uit en staan er ook mooie artikelen in om te lezen.

Voor € 8,95 te koop bij boekwinkels en handwerkwinkels en ook online te bestellen. 
Je vindt er 16 patronen in waarvan 4 breipatronen zijn.
En als je toch in een boekwinkel bent: het is boekenweek! Echtgenoot kocht vorige week twee boeken en wij hebben het boekenweekgeschenk in huis. Dat ga ik zeker lezen, ik ben wel fan van de schrijfster, Annejet van der Zijl.

Ook nog een boekbladzijde-project van mezelf: de gevouwen zakjes kun je heel goed van boekbladzijdes maken. Ik kocht een Frans woordenboek bij de kringloop: dat zijn heel veel Franse cadeauzakjes!



Hier liet ik zien hoe ik ze maak.

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy
 Marjan Maakt
 - Juffrouw Ooievaar
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is OUDE FOTO. Ik ben ook benieuwd wat ik daarmee ga doen 😉



Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Dat kunnen inderdaad héél véél zakjes worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk boek heb je laten zien en een goed idee om zakjes van bladzijden te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Akkelien die zakjes zijn heel erg leuk,
    kan me de post er over nog goed herinneren....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk inkijkje in de Yarn en wat een goed idee van die cadeauzakjes. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boek de Yarn :)
    Leuk de cadeau zakjes, die komen altijd van pas.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful inspirations!..And that wonderful crochet!
    The " French" bag is very useful! Good
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gaat dat soms met een woord... Maar uiteindelijk is alles natuurlijk goed!
    Dit boek staat vol met prachtige dingen...ik durf bijna niet goed te kijken, want voordat je het weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De YARN is inderdaad weer prachtig. En wát n leuke cadeauzakjes, heel tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi bookazine. Er doorheen bladeren is al leuk en inderdaad dat kunnen heel wat zakjes worden.
    fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi blad is Yarn! Ik kende het helemaal niet.
    En woordenboeken omtoveren tot zakjes.... hmmm. Daar moet ik nog even over nadenken hoor. Ik werk veel met woordenboeken, en als ik een Frans-Nederlands woordenboek tegenkom in de kringloop, dan koop ik dat voor een zacht prijsje en breng het in een AZC, gevangenis, of vreemdelingenopvang als ik daar moet tolken. Zo handig voor iedereen om wat op te kunnen zoeken en dingen beter te begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, dat vind ik ook een prachtig idee! Maar 't kan natuurlijk ook met een ander boek, die zakjes maken :-) Dat is ook heel leuk met landkaarten, uit een oude wegenatlas!

      Verwijderen