{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 september 2023

7 puntige sterren

7 puntige sterren


In deze blog vertelde ik al over de stermandala die Wietske  van Lief Gehaakt bedacht. Ik mocht testhaken en heb daar nog wat foto's van:


Om de mandala in de ring te haken, zette ik 'm eerst "vast" met steekmarkeerders:


Dat werkt prima! Ik heb steeds ongeveer 20 vasten tussen de punten.
Mijn eindresultaat zie je in die vorige blog. De volgende foto is van Wietske:


In deze blog van haar vind je het patroon van deze mooie mandala.

Toen ik naar haar toe ging had ik ook een klein cadeautje voor haar mee, de gehaakte ster die je op de volgende foto ziet:


Deze foto is ook van Wietske trouwens.
De ster is een proefversie, ik zie nog wat verbeterpuntjes. Ik ben er nog niet aan toegekomen. Als ik tevreden ben, deel ik het patroon!

Allebei zaten we dus in de 7-puntige sterren.

Wist je dat er in mijn patroon van de gebreide 7zussendeken ook een 7-puntige ster zit? Als je de boeken kent, zal het je niet verbazen dat dit in het deel van Merope is.


Wil je deze deken ook maken? Je kunt het patroon kopen via Etsy, je vindt het hier.
Mocht dat om een of andere reden niet lukken? Mail me, dan lossen we het anders op. Mailadres: debreimeisjes@gmail.com)

Veel meer over deze deken vind je onder het label "7 zussen breideken".

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


1 opmerking: