{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 30 augustus 2023

Weer: de 7 zussen

Weer: de 7 zussen


In augustus had ik een koffiedate met Wietske (van de blog Liefgehaakt). En natuurlijk ging het ook over de 7 zussen!


We hebben allebei genoten van het laatste boek, echt een mooie afsluiting van de verhalen. En Wietske maakte hele leuke foto's, de eerste drie uit deze blog zijn van haar hand.


Naast het boek lag nog wat garen, dat we gebruikt hebben voor de dekens, Scheepjes Softfun en Scheepjes Colour Crafter.


Zoals je weet heeft Wietske de gehaakte versie van de deken ontworpen en ik de gebreide versie. In de gebreide deken vind je sterren. Wietske bedacht nu een mooie gehaakte stermandala, met 7 punten. Ze vroeg me het patroon te testen. Dat deed ik graag, ik had ook nog wel een bolletje Softfun liggen:


Leuk patroon, kijk, hier is mijn exemplaar:


Wil je deze mooie mandala ook haken? Kijk hier op de blog van Wietske, daar vind je haar verhaal en het patroon.


Wil je meer weten over de 7 zussendekens? 
In deze blog vind je alle informatie.
Onder het label #7zussendeken vind je nog veel meer blogs over de dekens.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Mooie ster en heel toepasselijk bij het 7 zussen verhaal en natuurlijk bij jullie mooie dekens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mandela, leuk voor mijn raam in het atelier :)
    Kijken of ik garen en een ring heb. Bedankt voor de tip.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was vast een heel gezellig koffieuurtje! De foto's zijn het bewijs, vooral die waar jullie beiden op staan is super!
    Mooie mandalaster heb je gemaakt, bijzonder met de 7 punten.

    BeantwoordenVerwijderen