{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 augustus 2023

Armbandjes

Armbandjes

Lydia kwam bij me op de koffie en verraste me met een cadeautje:


Leuk, hé! Het zijn er maar liefst 9! Je kunt ze allemaal om doen, maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor een selectie. 

Het deed me denken aan al die armbandjes die ik gehaakt heb en waarvan ik de patroontjes gedeeld heb op de blog. 


In deze blog lees je hoe je dat groene armbandje maakt en je vindt er ook de links naar de andere twee. Die blogs zijn van de zomer in 2017 🙂


Onder het label "armband" vind je nog veel meer inspiratie!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke armbandjes kreeg je van Lydia! Jammer dat ze niet meer blogt...
    Vind je een armband lekker zitten? Ik droeg ze vroeger wel, maar de laatste jaren belemmert het me met tekenen en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Momenteel draag ik deze armbandjes wel, of een deel ervan. Meestal draag ik ook eigenlijk geen armbandjes. Zelfs geen horloge meer, ik ben een paar jaar terug een tijdloze vrouw geworden ;-)

      Verwijderen
  2. Wat lief van Lydia, heel leuke armbandjes!

    BeantwoordenVerwijderen