{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 8 augustus 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (6)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (6)


De zomermaanden zijn aangebroken. Dat betekent dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

Vorige week had ik een foto in de blog van een presentatie met Barbies in de Dorcas-winkel.
Maria reageerde via mail, dat ze jaren terug in een museum was geweest, waar in vitrines ook Barbies te zien waren. En dat ze vast destijds mij foto's had gestuurd. Ik vond de mail terug 🙂


Dit was in het Huizer Museum. in 2016, de tentoonstelling heette HuiZgebreid.


Maria schreef toen dat ze het patroonblad van de kleertjes op deze laatste foto ook had, leuk!

En vanwege de film Barbie en dat iedereen daar in het roze gekleed naar toe schijnt te gaan, dacht ik zelf weer even aan deze foto van een van m'n eigen barbies, is zij niet Pretty in Pink?


In 2017 schreef ik deze blog over de outfit die ze draagt.
Meer over Barbies en zo vind je onder het label "Barbie".


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wel grappig om op jouw te lezen, over een tentoonstelling in mijn eigen dorp. Groetjes Cora Schram

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stel je toch voor dat je zelf gemaakte poppenkleertjes ooit in een museum belanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om dit te zien. Jaren geleden ben ik ook eens Barbies tegengekomen in een museum, maar ik weet niet meer waar. Misschien heb ik er nog foto's van.

    BeantwoordenVerwijderen