{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 29 augustus 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (9)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (9)

De zomermaanden zijn aangebroken. Dat betekent dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

De inspiratie komt vandaag alweer uit m'n lievelingswinkel, de Dorcas 🙂

Ik zag een lijst met foto's:


Foto's van een poppenhuis en dan ook detailfoto's. Hoe leuk als je zo je poppenhuis van vroeger vastgelegd hebt en nog eens kunt bekijken!

Extra leuk: dat briefje linksboven. Dat heb ik nog apart op de foto:


Dat wist ik niet. Jij wel?
Onder het label "poppenhuis" vind je nog een paar poppenhuizen.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. O, dat wist ik ook niet!wat grappig dat je deze lijst mét briefje vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik wist dat ook niet... Vroeger wilde ik graag een poppenhuis, maar kreeg het niet. Toen maakte ik zelf iets in schoenendozen; was eigenlijk ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de achtergrond van poppenhuizen te lezen, ik wist het niet.

    BeantwoordenVerwijderen