{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 18 augustus 2023

Vriendelijke vrijdag en vergeet-me-nietjes

Vriendelijke vrijdag en vergeet-me-nietjes


Op deze vrijdag een bloemetje in de spotlight dat een bijzondere betekenis heeft:

het vergeet-me-nietje:


Dit plaatje plakte mijn moeder in mijn Poesie-album, op 6 december 1972, met nog veel meer plaatjes, allemaal met dit mooie bloemetje.

Het vergeet-me-nietje zit ook in mijn Bloemen-ABC, je vindt het patroon hier.


Zulke gehaakte vergeet-me-nietjes, ik stuurde ze mee met kerstkaarten en maakte er slingers mee, ik maakte er een broche van en een sleutelhanger. 


Via het label "vergeet-me-nietjes" vind je allemaal ideetjes en inspiratie.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: