{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 16 augustus 2023

Dag Renske

Dag Renske


Renske leerde ik een paar jaar geleden in de blogwereld kennen. We werden, samen met een paar andere vrouwen "ambassadeurs" en schreven om de beurt blogs voor een handwerkclub. We hadden via social media en ook via Whatsapp contact met elkaar en Renske leerden we kennen als een persoon die haar blognaam eer aan deed: Renske Creatief. Want dat was ze!
Een creatieve vrouw en ook zeer gedreven. Daarbij ook een lieve vrouw.

Zo leuk dat ik haar een paar keer echt heb ontmoet!
O.a. bij de Brei- en Haakpicknick, zie deze blog. Ik vond nu een foto die ik toen niet geplaatst heb:


We staat voor haar mooie kraam.

Ik bestelde uiteraard ook wel eens wat uit haar webshop. O.a. haar boek, in deze blog lees je er meer over:


Hoe bijzonder dat ik op 6 juli een bestelling deed en die op 7 juli al ontving. En dat ik de volgende dag tot mijn grote schrik las dat ze in haar slaap was overleden. Het is nauwelijks te geloven. Al wist ik natuurlijk dat ze al heel lang zeer veel gedoe had met haar gezondheid.


Dat visitekaartje zit nu in het boek. Extra leuk dat ze het boek gesigneerd heeft.
Wist je dat ze nog allemaal blogs en filmpjes in de planning had gezet? Zo kun je op haar blog een CAL vinden van een gehaakte omslagdoek in een aantal delen.
Haar patronen zijn te koop via de website. En ook nog wat andere handwerkspullen.
Mocht je haar boek willen kopen, dat kan in ieder geval nog via de uitgever, Yarnsea.

Renske, je was lief, creatief, zeer actief op social media, behulpzaam. gedreven en een echte onderneemster. Een mooi en kleurrijk mens.
Bedankt voor alles!

Heel raar dat je dan nog verzoeken voor reviews krijgt na de aankoop. Ik gaf haar postuum 5 sterren, die heeft ze beslist verdiend!

⭐  ⭐  ⭐  ⭐  ⭐

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb een tijdje terug gelezen dat Renske overleden is... Ik heb ook weleens filmpjes van haar gezien volgens mij en patronen gevonden. Maar als je haar dan persoonlijk hebt gekend, is het wel even anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een naar bericht, helaas gebeurd het wel vaker :(
    Zo jong nog! Ook dat is het leven, fijn dat je haar op je blog eert met een bericht. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen