{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 augustus 2023

Zomertip: Sneekweek 2023

Zomertip: Sneekweek 2023


Deze tip mag niet ontbreken, de Sneekweek begint bijna, overmorgen is 't zover.
Het is dit jaar van 4 t/m 10 augustus.


Het programma voor alle dagen kun je
hier vinden.

Zelf vind ik in ieder geval de Hardzeildagbraderie op woensdag leuk om te bezoeken. Misschien goed om te weten dat sommige winkels er op woensdag voor kiezen om dicht te zijn. Dat is Hardzeildag en ja, uiteindelijk gaat de Sneekweek officieel om het zeilen 😄


In mijn archief zocht ik weer even de foto's van m'n Sneekdeken op om deze blog wat op te leuken. En kijk, daar ben ik zelf ook nog, 5 jaar jonger dan nu:


De deken maakte ik in 2018 voor De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Zo benieuwd waar die uiteindelijk terecht is gekomen 🤔

Fijne dag 🍀🍀🍀


Met liefs uit Sneek en liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Succes met de hardzeildag en leuk om weer je mooie deken te zien.Hoop dat het zonnetje nog om de hoek komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa de Sneekweek, wel heel jammer dat het weer
    dit jaar niet echt meewerkt. Prachtig de deken die je
    daar voor gemaakt hebt, ook een erg leuke foto Akkelien.!!!

    BeantwoordenVerwijderen