{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 11 augustus 2023

Vriendelijke vrijdag en kamille?

Vriendelijke vrijdag en kamille?


Op de vriendelijke vrijdagen in de zomertijd schrijf ik momenteel vaak iets over een bloem en nu zag ik best veel kamille in de bermen bloeien.


Ze lijken op madeliefjes en op margrietjes, vind ik. Dus je snapt het al, ik link weer even naar het patroontje van de gehaakte madeliefjes uit mijn Bloemen-ABC, dat patroontje vind je hier.


Deze bloemen kun je aan een slinger rijgen. Ik gebruikte ze ook als basis van onderzetters:


Onder het label "madelief" vind je nog veel meer inspiratie.


  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  💮  


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat schitterend die onderzettertjes zou je voor mij ook 6 stuks kunnen haken? Verschillende dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor wie? De reactie is anoniem. Mail anders even: debreimeisjes@gmail.com

      Verwijderen
  2. Kamille ruikt altijd zo heerlijk, als jong meisje plukte
    ik ze altijd en thuis trok mijn moeder er thee van. Nu
    ik dit schrijft proef ik de smaak weer naar boven komen.

    BeantwoordenVerwijderen