{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 augustus 2023

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (5)

Dinsdag - poppendag in de zomertijd (5)

De zomermaanden zijn aangebroken. Dat betekent dat de poppenblogs voorlopig iets minder uitgebreid zijn bij mij. Al probeer ik wel iedere week wat leuks te plaatsen.

De inspiratie van vandaag zag ik in mijn lievelingswinkel, de Dorcas.
Momenteel draait in de bioscopen de film Barbie en zij hadden een prachtige presentatie van Barbiepoppen en Barbiespullen gemaakt:


Heel leuk gedaan, ik heb 't met plezier bekeken.
Hebben jullie de film toevallig al gezien? Ik nog niet, maar als ik deze blog van Els lees, is 't wel een aanrader.

Onder het label "barbie" vind je op deze blog nog veel meer barbienieuws.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat die Barbies wel snel de winkel uit zullen vliegen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat klopt :-) En het kastje hebben ze ook verkocht. Er was al snel een nieuwe presentatie, in andere kastjes, maar er is ook al veel verkocht van de barbies en de spulletjes. Blij dat ik alvast een foto had gemaakt!

      Verwijderen
    2. Ha, zie je wel... En de barbies zijn opeens in prijs gestegen gok ik...

      Verwijderen
    3. Nou, de Dorcas had best wat hogere prijzen kunnen vragen, naar mijn mening, maar hun prijsjes zijn eigenlijk altijd best laag en zeer vriendelijk.

      Verwijderen
  2. Barbie's blijven toch altijd leuk om mee te spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er vroeger wel mee gespeeld, maar voel niet de behoefte om die film te zien, ik houd helemaal niet van films (en niet meer van Barbie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk van Dorcas om daar special aandacht aan te besteden. Het is een gezellig tafeltje vol, leuk
    om allemaal te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen