{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 22 september 2023

Vriendelijke vrijdag en herfstige inspiratie

Vriendelijke vrijdag en herfstige inspiratie


Gisteren was het 21 september, voor mij is dat het echte begin van de herfst.
Hebben jullie al herfsthoekjes in huis?
Vorig jaar bedacht ik hoe je leuke pompoenen kunt breien. Ik laat ze vandaag mooi nog een keer zien. Wie weet heb je nu ineens zin in zo'n snel projectje!


Ik had vorig jaar een serie van drie blogs waarin ik beschrijf hoe ik ze gemaakt heb.


Hier zijn de links: 1, 2 en 3.

Nog meer pompoeneninspiratie vind je onder het label "pompoen".

Een paar jaar daarvoor bedacht ik een leuk gehaakt herfstideetje, een herfsthanger:


Meer informatie over de hanger vind je in deze blog.


🧡  🧡  🧡  🧡  🧡  🧡  🧡  🧡  🧡

Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je pompoenen weer te zien. Ik heb gisteren ook weer mijn gehaakte pompoenen uit de kast gehaald en mijn herfstquiltje opgehangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat dat enig Akkelien, fleurige pompoenen, die
    fleuren het binnen heerlijk o met die natte treurige
    weer waar je niet omheen kan. Of je moet de gordijnen
    overdag sluiten, hihihi

    BeantwoordenVerwijderen