{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 september 2023

Creatief Café in september

Creatief Café in september


Op 8 september was er weer een Creatief Café in de bibliotheek in Sneek.
We komen elke eerste en derde donderdag van de maand bij elkaar.

Wat een fijne middag was het weer!

Jacobien nam weer zo'n mooi boeketje voor iemand mee:


Ze was deze keer aan de haak en aan de borduur, met een vlaggenlijntje voor een pasgeborene. De letters borduurt ze in kettingsteek en ze maakt het lettertype van het geboortekaartje zo goed mogelijk na. Zo leuk!


Wilke had haar neushoorn af. Ik had de vorige keer niet helemaal door hoe dat zat met die magneetjes, maar kijk dan! Alle onderdelen kunnen los en hechten door middel van sterkte magneetjes! Ze is helemaal geïnspireerd door dit idee en maakt nu naar eigen inzicht een taart met (waarschijnlijk) 6 taartpuntjes. De eerste is zo goed als klaar:


Verder waren Anneke en Agnes met sokken bezig, Marijcke en Tara met truien en Yke haakt nog steeds kerstversiering voor de bibliotheek. Zo leuk, die kransjes!


Zelf heb ik een paar toeren gebreid aan een sok, maar daar maakte ik geen foto van. Ach, die laat ik heus nog wel een keertje zien 😉

Aanstaande donderdag, 21 september is er weer een Creatief Café in de bibliotheek in Sneek, van 14,30 - 16.00 uur. Kom je ook? Je bent van harte welkom. Neem je eigen project mee!
En mocht je handwerktechnische vragen hebben: wij helpen graag.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.



4 opmerkingen:

  1. Gezellig interessant dat beesie met magneetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er was weer veel variatie te zien. En wat een prachtig boeket; om lang plezier van te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal weer mooie handwerkjes waar ze mee bezig zijn.
    De Kerstkransjes zijn zeker heel leuk. De verbinding van
    het beestje met magneetjes vind ik heel apart en lijkt
    me voor kleine kinderen zelfs een beetje gevaarlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De magneetjes zitten er helemaal in en Wilke had het heel erg netjes afgewerkt allemaal, ik denk dat het zeer veilig is.

      Verwijderen