{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 september 2023

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (4)

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (4)


Vandaag showt Pippi het topje bij de culotte. Maar die culotte, die moet eerst uit!


Alle kleding moet over die dikke voeten gewurmd worden. Over het hoofd gaat echt niet lukken. En dan snap je wel dat je dat topje niet over die culotte heen kan halen.


Het past prima!


"Zeg Maria, krijg ik nu ook nieuwe schoenen?"
"Uiteraard!"


De zolen zijn gehaakt van het gemêleerde garen, de bovenkant zijn gebreid met de effen groene kleur.


Een gehaakt bandje als sluiting.


Knoopjes erop:


Pippi laat volgende week zien of ze passen.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria
Op woensdagochtend ontdekte ik dat Elizabeth ook een hele leuke poppendagblog had gepost!

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ach ja, die voeten... Dat is zeker een getob met deze poppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nu toch hoe prachtig dat eruit ziet, het is gewoon
    echt maatwerk, haute couture kan je het wel noemen.
    leuk dat ze er ook og prachtige schoenen bij krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pippi wat zie je er mooi uit en wat staat het je goed. Ik hoop dat de schoentjes passen maar Maria kennende komt dat zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen