{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 september 2023

Over strandpalen

Over strandpalen


Aan mijn rugzak hangt al een hele tijd een strandpaal.


Wil je ook zo'n strandpaal breien? Hier leg ik uit hoe je dat doet.

Als je door de foto's scrollt die ik maak als we op Schiermonnikoog zijn, dan zie je ook heel veel strandpalen. Ik vind ze geweldig en fotogeniek.


Er is nog iemand die er dol op is strandpalen en dat is Martijn de Groot, hij laat op Instagram onder de naam Strandwachters prachtige foto's zien, van strandpalen langs de hele kust van Nederland.
Hij heeft alle strandpalen op de foto gezet en je kunt bij hem kaarten kopen, hij heeft ze van 1 tot 100! Eind vorig jaar kocht ik kaarten voor alle leeftijden van m'n directe familie en met hun verjaardag krijgen ze dus dit jaar zo'n strandpaal door de brievenbus. Hier zie je er drie bij elkaar:


Vind je dat ook leuk?
Hier is zijn website.

En nu komt er een boek van hem uit, met alle strandpalen!
Zo leuk! Op 16 september komt het uit en tot en met 15 september kun je het bestellen met 15% korting. Je snapt het al: dat heb ik natuurlijk gedaan 🙂 


Het boek heet "Strandpalen van Nederland. Het meetlint langs de Noordzeekust.
Gemaakt door Martijn de Groot.
Uitgegeven en te koop via Anoda. Je kunt het hier bestellen.

De presentatie is in Putten bij de KNRM op 16 september. Ik wens Martijn de Groot een prachtige dag! Ik kijk uit naar mijn exemplaar.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: