{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 28 september 2023

Een deken voor zoon (11)

Een deken voor zoon (11)

Odins raven

Op deze donderdag laat ik de vorderingen zien van de deken die ik voor mijn zoon haak, Odin the Allfather.

Op deze foto zijn er inmiddels 150 toeren gehaakt:


De vogels, het zijn raven, aan weerszijden van het hoofd van Odin, zijn hier net helemaal klaar, na de volgende toer is het nog beter te zien.

Hier zijn er zelfs 10 toeren bij, 160 toeren klaar:


De vogels heb ik nog even apart op de foto gezet:


Ze heten Huginn en Muninn. 
Je ziet dat er weer een kleurwisseling was. De blauwgroene kleur die ik voor het rood gebruikt heb, is bijna op en daar wil ik aan het eind nog wel een klein stukje mee haken. Dat was een restant van de Histoire. Dat geldt ook voor de paarse kleur, waar ik nu net weer mee begonnen ben. Die ga ik nu "op" haken. 

Dit patroon heet Odin, the Allfather, het is een ontwerp van Anke Wintermans, alias The Crazy Crochet Catlady. Het patroon vind je hier.

Alles over dit project vind je onder het label "Odin".

Wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Akkelein de deken word prachtig en al een heel eind op dreef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig en de vogels zijn heel duidelijk. Je gaat best snel zeg! Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen