{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 september 2023

Vriendelijke vrijdag en een verhuizing

Vriendelijke vrijdag en een verhuizing


Zoon zou best graag een eigen huisje gaan bewonen. Helaas is dat vandaag de dag niet zo makkelijk... Een vriend van hem heeft wel iets gevonden, samen met z'n vriendin. Leuk voor hen! Ik ken die vriend ook, hij is een paar keer met ons mee op vakantie geweest, als "leenzoon" en dat was heel gezellig. Daarom vond ik het ook heel leuk om een huisje te breien voor dit stel.


In deze blog heb ik mijn basispatroon voor huisjes gedeeld.

Voor dit huisje had ik een plat dak nodig, dus in elke toer meerderen:


Bruine muren:


Ramen, kozijnen en deuren borduren:


En hier zie je het gebreide huisje naast het voorbeeld. Ik heb aan voor en achterzijde hetzelfde geborduurd, maar in 't echt heeft dit huisje slechts aan de voorkant ramen en een deur. Er zijn buren aan de linker-, rechter- én achterkant!


De vriendin herkende het direct als hun huisje 🙂

Wij wensen hen heel veel geluk samen in hun huisje. En hopen uiteraard dat het zoon binnenkort ook lukt om iets te vinden. Gelukkig hebben we het nog steeds best gezellig met elkaar 🍀

🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡 🏡

Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt en heel attent van je, het zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is leuk, maar het huisje helemaal! Slim om op 4 naalden te breien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je hun huisje zo goed hebt na kunnen breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk huisje, en inderdaad goed te herkennen van de foto. Leuk gedaan, en lief.

    BeantwoordenVerwijderen