{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 september 2023

(Nog geen) Trui (voor mezelf)

(Nog geen) Trui (voor mezelf)


Elke maand plaats ik dit jaar een update hoe het is met de trui die ik voor mezelf brei. Sinds de vorige blog hierover heb ik er echt niks meer aan gedaan! Er kwamen ineens allemaal dingen tussendoor die absoluut prioriteit hadden of die ik gewoon even liever wilde doen.
Toch kan ik nu een blog schrijven over een trui. Het is zelfs een visserstrui, een hele mooie:


Ik was bij Lydia en zij liet me haar mooie nieuwe aanwinst zien. Nee, niet gebreid door Lydia, deze is gemaakt door:


Joke! Het patroon heet Jitze Moddergat en het is een Friese visserstrui.
Kijk, de achterkant ziet er zo uit:


En Lydia kocht deze trui toen ze een bezoek bracht aan Paessens-Moddergat. Mocht je ooit in het noorden van Friesland komen: ga hier kijken. Zo'n mooie plek!

Onderaan de trui ook nog zo'n prachtig geborduurd label:


Op de achterkant van het prijskaartje staat nog dit:


Zo'n trui kost dus € 175,00 en dat is toch eigenlijk nog een koopje, als je weet dat er zomaar 100 breiuren in zitten. Wat een prachtige trui! Daar ga je vast en zeker veel plezier van beleven, Lydia!

Ik hoop volgende maand weer wat nieuws te hebben over die trui voor mezelf 😉


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: