{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 september 2023

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (2)

Dinsdag - poppendag Groen gemêleerd (2)


Vorige week liet ik zien dat Maria aan een nieuw project begonnen was, "iets" voor Pippi.

Vandaag laat ik meer zien:


In het begin liet Maria mij raden wat het werd en ik dacht dat het misschien weer een onesie zou worden. 


Het heeft in ieder geval wel 2 pijpen. Maria overwoog eerst om ze gelijk te maken, qua kleurverloop, maar dan moest er een heel stuk tussenuit geknipt worden. Ik vind het zo juist ook wel heel leuk. Wat vind jij?



Een broek, een beetje een "hoogwatermodel" volgens Maria. Culotte is daar een sjiek woord voor.


Volgende week laat ik foto's zien dat Pippi de broek showt.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat heeft Maria een mooie Pippi gemaakt. Die broek is inderdaad wel grappig met de ongelijke pijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, als mijn tekenpop dit maar niet ziet, dan wil hij ook zo'n mooie broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige broek is het geworden, helemaal in d Pipi kleuren, schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen