{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 december 2023

Eerste kerstdag 2023

Eerste kerstdag 2023


Eerste kerstdag 2023.

Dit jaar viert Thure voor het eerst kerst.
Ik heb zijn eerste gebreide onbreekbare kerstbal gemaakt:


De sokjes liet ik hier al zien. Ik had zowaar wat procesfoto's:


Ik wens Thure en zijn ouders prachtige kerstdagen en nog heel veel moois in de toekomst.


En lieve lezer, ook voor jou: 
Fijne kerstdagen gewenst, maak er wat moois van! ðŸŽ„🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerst cadeau.
    Kreeg jaren geleden van lieve vrienden het kerstballen brei boek van Arne & Carlos,ook al gaat daar iets uit maken niet meer lukken,ik blader er met plezier in.
    Wens jullie ook fijne Kerstmis 🎄⭐️
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi cadeau Akkelien. Een knuffel
    kerstbal voor Thure

    BeantwoordenVerwijderen