{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 7 december 2023

Mijn Dorcas-CAL-slinger (1)

Mijn Dorcas-CAL-slinger (1)


In november vertelde hier ik al iets over de CAL van Dorcas.

Het is mijn lievelingswinkel, de Dorcas, als deze winkel open is, dan ga ik er heen. Je weet maar nooit of je iets leuks ziet. En als je niks ziet, is 't ook goed.

Eind november vond ik deze bol ongebleekte katoen:


Die heb ik meegenomen en met haaknaald 2½ wil ik nu de slinger haken zoals die bedoeld is. Dus haak ik alle vlaggetjes met deze bol. Toevallig wordt deze actie gesponsord door Durable en volgens mij is dit ongebleekte katoen van Durable. Het moest zo zijn!

Dit is nummer 1:


Nummer 2:


Dit stervormige vlaggetje had ik al eerder uitgeprobeerd, met glittergaren. Je kunt 't zien in deze blog.


Volgende week laat ik weer een paar vlaggetjes zien. Als ik het goed heb, krijgen we morgen bericht over hoe we er een slinger van maken.

Hier vind je de informatie van het Dorcas Handwerkatelier.
Doe je ook mee aan deze CAL?


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. En zo komt alles bij elkaar in deze Dorcasslinger!
    Wat bof je trouwens dat er zo'n winkel in de buurt zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Heel blij mee! Ik ben er vandaag alweer geweest en weer wat leuks gekocht :-)

      Verwijderen