{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 28 december 2023

Mijn Dorcas-CAL-slinger (4)

Mijn Dorcas-CAL-slinger (4)


In november vertelde hier ik al iets over de CAL van Dorcas.
Deze maand haak ik alle vlaggetjes en laat ik iedere week zien hoever ik ben.

Vandaag zijn de laatste drie vlaggetjes aan de beurt. Hier is nummer 8, een vierkante vlag:


Nummer 9 is weer een soort waaier-model:


Nummer 10 heeft een klassieke vorm, met veel "tierelantijnen":


Het is een afwisselend project! Hier zie je ze nog even naast elkaar:


Je ziet wel dat ik nog wat draadjes moet afhechten. En ik mag ze ook nog wel even opspannen. Daarna aan elkaar haken en dan heb ik mijn Dorcasslinger klaar.


Ik heb alle vlaggetjes gehaakt van katoen, een bol ongebleekte katoen van Durable die ik vond bij Dorcas. Extra leuk, vind ik dat. Het is wat dunner garen, ik heb haaknaald 2½ gebruikt.

Hier vind je de informatie van het Dorcas Handwerkatelier.
Doe jij ook mee aan deze CAL?


Fijne dag 🎆🎆🎆

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten