{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 december 2023

Dinsdag - poppendag Het muizenhuis

Dinsdag - poppendag Het muizenhuis


Vorige week kon je het muizenhuis al zien en vandaag heb ik meer foto's voor je. Hier is nog even het hele huis:



Dan komen nu wat detailfoto's.

Rechtsboven is de slaapkamer. De bedden hebben gehaakte dekentjes. Er zijn veel leuke details, zoals de gevulde rode kast.


Linksboven is de badkamer, met een fijne tobbe en een wasmachine:


Beneden links is een gezellige woonkamer. Hier zie je dat het huis mooi in kerstsfeer is:


Rechts is de geweldige woonkeuken:


Toen ik naar Lydia ging voor haar verjaardag had ik ook een muisje voor haar mee, ik vond het bij de Dorcas en dacht dat het mooi in het muizenhuis kon wonen. Dat is echter tijdelijk ergens anders. Het muisje was wel van harte welkom en kreeg een mooi plekje:


Lydia's man maakte deze "kerstboom" voor haar:


Lydia maakte er diverse huisjes voor, wat ziet dit er geweldig uit. Zie je het muisje zitten?

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.

Dit is de laatste poppendag van 2023! Op 2 januari van 2024 is er weer poppennieuws. 


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig muizenhuis; ik zou er graag even mee komen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig muizenhuis is het en wat een voorrecht om daarin te mogen wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk muizenhuis met zoveel details, gezellig :)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig muizenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is geen huis dat is een villa! Wat is het mooi gedetailleerd. Het moet een plezier zijn geweest om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen