{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 december 2023

Kerstboom in de bibliotheek

Kerstboom in de bibliotheek


Is jullie huis al in kerstsfeer? Ik ben gisteren begonnen. Ik had 's avonds een handwerkavond en het leek me zo leuk als dan m'n boom met engelen in ieder geval zou staan 🎄
Ik ben er niet echt vroeg mee, maar goed, wij vierden afgelopen zondag ook pas Sinterklaas.

Vorige week in de bibliotheek heb ik daar de kerstboom bekeken.


Deze staat op de kinderafdeling, met kerstachtige prentenboeken erbij.
De kerstboom is gevuld met haakwerk van Yke, zij haakt altijd mee bij het Creatief Café en ik had hier al een foto laten zien wat ze zoal gemaakt had.

Hier nog even een paar van de kersthangers uitgelicht:


Deze leuke schaats wil ik ook nog even extra laten zien:


Yke haakte dit allemaal op verzoek van de bibliotheek.

Wij hebben volgende week voor de laatste keer in 2023 een Creatief Café, dat is op donderdag 21 december, we zijn er van 14.30 - 16.00 uur.


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal die opgetuigde kerstbomen,ik mag er graag naar kijken.Hier thuis ben ik al jaren niet meer van de kerstboom maar wel van natuurlijke decoratie en mijn oude kerstornamentjes en figuurtjes uit mijn kindertijd thuis krijgen een veilig plekje onder grote glazen stolp.Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n boom vol gehaakte ornamentjes!
    Hoe ziet jouw boom er uit? Veel engeltjes erin?
    De boom staat hier nu een week; heerlijk die extra lichtjes in huis tijdens deze donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen