{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 december 2023

Kerstboom en een upgrade

Kerstboom en een upgrade


Bij Dorcas had ik een leuke engel gevonden, al lag haar kapsel wel wat los. En toen ik allemaal engelen in de boom hing, viel me op dat er ook een schattig meisje tussen de engelen lag, dat eigenlijk geen engeltje was. Het gaat om deze twee:


Nadat ik heel veel rode sterren had gehaakt met m'n eerste klosje rood bakkersgaren, had ik nog een stukje draad over. Te weinig voor nóg een ster, precies genoeg voor vleugeltjes:


Dat heb ik vastgezet op haar rug. En dat grappige kapsel van deze engel heb ik ook met een paar steekjes vastgezet:


Zo leuk, al die verschillende engelen in de kerstboom:





Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. En zo kan ieder meisje een engeltje worden/zijn.
    (jongens ook natuurlijk 😊)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engelachtig mooi is die sfeervolle kerstboom 🎄😇Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enig Akkelien al die mooie engeltjes in jullie boom,
    Welk aantal wonen er op dit moment in het boompje???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik tel ze eigenlijk nooit. Er komen er ieder jaar weer een stel bij :-)

      Verwijderen
  4. Och wat schattig Akkelien, het engeltje en dat meisje dat toch een kerstengeltje werd. Een boom voor zelfgemaakte engeltjes, dat moet haast wel een fijne kerst worden! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen