{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 december 2023

O deer!

O deer!


Sinterklaas is weer uit land uit, de kerstdagen komen er aan!

Tijdens m'n bezoekjes aan de Dorcas speur ik naar engelen, zoals ik vrijdag al liet zien. Ook kijk ik of ik nog hertjes zie, want "o, deer", die vind ik ook zo leuk!

Ik heb er weer een paar gevonden:


Een hanger en een bakvormpje.


Ik kreeg ineens weer inspiratie voor m'n letterbord:


Met alleen de letters O D E en R. Oké, een paar nullen erbij, anders had ik niet genoeg 😉

Nu heb ik een paar keer een ontwerp gemaakt met een rendier, helemaal in de O, deer-sfeer. Die laat ik vandaag nog maar eens zien, misschien brengt het je op een ideetje.


Het patroon van deze gehaakte onderzetters met borduurwerk vind je hier.


Dit gebreide doekje kun je als placemat, keukendoekje of gastendoekje gebruiken. Meer over dit patroon en waar je het gratis patroon kunt krijgen vind je hier.


O, deer, kijk, wat een gezelligheid!


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.


6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, is de Dorcas een soort van Action of is het een kringloopwinkel? Je bent goed geslaagd:) Leuke patroontjes en een gezellig letterbord, zo kom je al helemaal in de stemming. Fijne dag, juffrouw ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Dorcas is een soort van kringloop, maar de opbrengst is dan ook nog eens voor goede doelen. Deze winkels zitten in meerdere plaatsen in heel Nederland.

      Verwijderen
  2. Wat ben je weer SUPER geslaagd bij je favo Dorcas, ze zijn echt enig!!! Mooi patroon de onderzettertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je letterbord is geweldig! Els DDFZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Dus naast engeltjes verzamelen nu ook al rendieren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eigenlijk niet mijn bedoeling om ook serieus rendieren te verzamelen, maar soms zie ik zo'n leukerd, dat ik denk: die mag er nog wel bij :-)

      Verwijderen