{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 december 2023

Dinsdag - poppendag Meer muizen

Dinsdag - poppendag Meer muizen


De laatste 2 poppenblogs waren gevuld met de muizen Sam en Julia. Vandaag nog meer muizen:






Tekst van de achterkant:
"In dit boek staan 21 haakpatronen waarmee je 2 muizenfamilies kunt haken: 3 aan te kleden muizen, 7 kledingsets, 6 aangeklede muizen en 5 accessoires. De families bestaan uit vader en moeder, broer en zus, babymuis en opa en oma.

Iedereen kan ze haken en ze passen uitstekend in ieder poppenhuis of muizenhuis met de verhouding 1:12."

Het boekje is gemaakt door Annelies de Vries en Laura de Vries.
Meer informatie vind je via www.muisenzo.nl.

Nu wil je natuurlijk weten of deze muizen ook in een poppen- uhhh... muizenhuis wonen. Jazeker!


Als je volgende week weer komt kijken, zul je er meer van zien!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt hartstikke leuk, maar ik moet me even bedwingen...🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, geweldig leuk! Ik zie de onderste foto zo niet, maar als ik hem aanklik gelukkig wel (een tip voor bezoekers die hetzelfde hebben).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uit dag boek kwam mijn muis ook springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel erg leuk deze twee aangeklede muizenmensjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen