{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 december 2023

Tweede kerstdag 2023

Tweede kerstdag 2023


Tweede kerstdag 2023.

Het is de eerste keer dat Novi kerst viert.
Ik heb haar eerste onbreekbare gebreide kerstbal gemaakt.


Novi heeft 2 zussen voor wie ik ook al kerstballen gebreid had. Ik keek even in mijn online archief naar de kerstballen van Marly en Lola en zag tot mijn verbazing dat ik ze niet echt "hetzelfde" had gemaakt.
Nu heb ik de kerstbal voor Novi gemaakt van het garen dat ik nog had van haar slinger.


Heel naturel, met offwhite en taupe. En een hartje erbij, net als bij haar zussen.


Ik wens Novi en haar ouders en zussen prachtige kerstdagen en nog heel veel moois in de toekomst.



En lieve lezer, ook voor jou: 
Fijne kerstdagen gewenst, maak er wat moois van! ðŸŽ„🎄🎄

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten