{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 14 februari 2024

Valentijnsdag, labels met hartjes

Valentijnsdag, labels met hartjes


Vorige week liet ik de lieve labels weer zien. Vandaag is het Valentijnsdag, daarom zocht ik in m'n fotoarchief labels met hartjes bij elkaar:


Dit was een van de ideeën die ik die week deelde bij de handwerkavond, ik had zelf overdag vast een label gehaakt. Hedy haakte er ook een:


De lichtste is van haar. De volgende dag kreeg ik deze foto:


Mooi en subtiel, dat hartje erop in de zandkleur!

Zelf borduurde ik die avond een kikkertje op mijn label. De afbeelding had ik op Pinterest gevonden. Ik voegde een klein rood hartje toe:


Mijn label stuurde ik, als opkikkertje, naar een vriendin, met een kaartje.


Margriet stuurde ook een foto, deze is bedoeld als "hart onder de riem":


Een lief cadeautje, een vriendelijk woord, een vrolijk kaartje, daar maak je altijd iemand blij mee, niet alleen op Valentijnsdag 💗


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Het is vandaag een perfecte dag voor je hartjes en de labels. Die zien er stuk voor stuk leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij met de opkikker, die echt op het juiste moment kwam! Hij tovert elke keer een lach op mijn gezicht als ik hem zie 💚🐸❤️
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem bij Irene wat een leuk label de 🐸

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig met dat kikkertje! Maar ook die van de andere dames zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen