{ 'anonymize_ip': true }

maandag 5 februari 2024

60 bloemetjes

60 bloemetjes


Vrijdag schreef ik al dat er die dag nog iemand jarig was. Voor haar haakte ik


60 bloemetjes aan een slinger. Die slinger mocht eerst even op de schutting proefhangen.


Om vast in feeststemming te komen, bezorgde ik de slinger met een kaartje alvast op haar oudejaarsdag.


Het kaartje is van Strandwachters.nl. Ook heel leuk om op Instagram te volgen!


Het is niet eens goed te zien op de foto hierboven, maar de slinger is best wel lang, lekker feestelijk 🥳

Wil je dit ook haken? Dit armbandje is de basis. Je haakt er alleen veel meer lossen tussen. Ik begon en eindigde met 100 lossen en na ieder bloemetje haakte ik 23 lossen.

De jarige kreeg nog een zelfgemaakt cadeautje, dat zie je later deze week.



Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Leuke bloemetjes slinger……
    maar lijkt me er wel een die net als kerstboomlichtjessnoer zó “lekker” in de war kan raken.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, een slinger met 60 bloemetjes is ook best wel lang, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een een heerlijk cadeautje, 60 fleurige blommekes als een slinger, mooi gemaakt en de ontvangster is er zeker heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen