{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 22 februari 2024

Voorjaar en schaapjes

Voorjaar en schaapjes


Gisteren zei ik het al, dat het voorjaarsvakantie is in onze regio. Niet dat wij daar heel veel van merken, maar toch: ik houd absoluut van het voorjaar!

Ook vandaag wat extra aandacht voor 't voorjaar en ook een beetje "herhaling" uit het archief. Deze keer gaat het over schaapjes. En dat kwam doordat ik dit kleine schaapje boven zag staan:


Het is een gebreid schaapje en het patroon vind je hier. Ik heb het lang geleden gemaakt, het is wel eens eerder op de blog langs gekomen, namelijk hier.

In mijn vensterbank wonen ook wat schaapjes, vorig jaar schreef ik er deze blog over. Ik verbaasde me er toen over dat ik die schapen voor de kerst naar boven had verhuisd. Afgelopen kerst mochten ze meedoen aan de kerststal:


Meer schapen vind je natuurlijk onder het label "schaapje".

Het lijkt me wat vroeg voor lammetjes. Of heb jij ze al gespot?
Ik heb zin in 't voorjaar!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. In Ermelo bij de schapendrift hebben de heide schapen al meer dan 100 lammetjes de lammertijd begint daar altijd heel vroeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij handwerksters hebben een zwak voor schaapjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen