{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 21 maart 2023

Dinsdag - poppendag Schaapjes

Dinsdag - poppendag Schaapjes


21 maart, lente!
Daarom heb ik vandaag schaapjes in de blog πŸ‘πŸ‘πŸ‘

In december kreeg ik deze foto toegestuurd door Maria:


Twee gebreide schaapjes. Mooi effect van met dat garen!
Ze mochten bij haar in de kerststal. Wat een leuk idee! Ik heb tegenwoordig ook wat schaapjes in m'n vensterbank wonen:


Ik vind het nu onvoorstelbaar dat ik deze schaapjes naar boven bracht toen de kerststal in de vensterbank kwam. Deze schaapjes hadden best tijdelijk aan de kudde van de herder van de kerststal toegevoegd kunnen worden.

Bij mijn ouders woont dit prachtige houten schaapje:


Het komt uit Finland. Ik vind 'm zo mooi!

Onder het label "schaapje" vind je nog veel meer πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Nu ga ik kijken of er ook lente-, poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Kijk ook even bij Tertia, zij heeft vandaag een hele leuke poppenblog. Ik ga haar ook toevoegen in het rijtje.

Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag πŸ€πŸ€πŸ€

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Haha leuk die schaapjes die doen het toch altijd goed. Heb ze niet gezien bij Maria wel de mooie dejen even in het echie πŸ˜…

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijken mij hele leuke maar ook bruikbare schaapjes (die van Maria) voor in mijn klas.

    BeantwoordenVerwijderen