{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 maart 2023

Vakantiehartje

Vakantiehartje


Vlak voor onze vakantie naar Schiermonnikoog haakte ik een hartje voor mezelf.


Dit "huisje" (zie ook deze blog), dat uiteindelijk meer op een baken leek, was uitgelopen, verkleurd, niet zo mooi meer:


Dus tijd voor wat nieuws.
Ik haakte volgens het patroon dat je tegenwoordig via Ravelry kunt downloaden.
En dan de eerste versie, dat hartje valt wat kleiner uit.


Achteraf had ik liever de andere versie gemaakt, dan had ik de kleuren iets anders kunnen verdelen. Toch ben ik hier eerst ook wel blij mee. Het staat leuk aan m'n tas, samen met m'n strandpaal en m'n diabetes-hartje:



Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten