{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 30 maart 2022

Huisje erbij (4)

Huisje erbij (4)


Vorige week liet ik een huisje zien dat geïnspireerd was op een vlag. 
Vandaag doe ik dat weer. 


Zoals je ziet ben ik begonnen met rood, wit blauw, dit is het dak.

En zo ging ik verder:


Deze foto heb ik 's avonds gemaakt, het huisje kwam af, maar de volgende dag heb ik deze foto gemaakt:


Een soort van een vakantiehuisje, naar de kleuren van de vlag van Schiermonnikoog!


Ook dit huisje mocht even in de kronkelhazelaar:


Samen met alle andere huisjes:


En momenteel hangt dit huisje aan m'n rugtas:


Wil je weten hoe ik deze huisjes brei? Kijk dan in deze blog.

Bij de blogs over de huisjes voeg ik deze hele maand een paasachtig ideetje toe in de blog en vandaag plaats ik een link naar deze blog uit 2016, waarin je allemaal links naar kleine paaspatroontjes vindt. En ze werken nog!
Het vogeltje op de volgende foto is een eigen ontwerp en die beschrijving vind je ook in die blog.


Leuk voor op een kaartje, aan een slingertje of voor in de paastakken.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: