{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 23 maart 2022

Huisje erbij (3)

Huisje erbij (3)


Het kon niet uitblijven, ik heb ook een geel huisje gebreid met een blauw dak. 


Het staat hier midden in de "straat":


Een aardig setje al:


Ze mochten ook weer even in de kronkelhazelaar hangen:


Wil je weten hoe ik deze huisjes brei? Kijk dan in deze blog.

Bij de blogs over de huisjes voeg ik deze hele maand een paasachtig ideetje toe in de blog en vandaag is het een eierwarmer. In de vorm van een kikker 🐸


Dat staat vrolijk op de paastafel!  Hoe ik dit gemaakt heb, heb ik hier uitgeschreven.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk je huisjes en een vrolijke eierwarmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en liefdevol huisje leuke paas kikker :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie huisjes heb je al gemakt,
    en de laatste is heel bijzonder!!! Enig de kikker
    als ei warmertje, hij lacht je ook zo vriendelijk toe 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blauwgele huisje heeft een prachtige symboliek!

    BeantwoordenVerwijderen