{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 16 maart 2022

Huisje erbij (2)

Huisje erbij (2)


Er is weer uitBREIding bij de huisjes.
Een soort van herenhuis is het deze keer.



Het dak is gemeerderd tot 4 x 7 = 28 steken, met steeds 1 toer met en 1 toer zonder meerderingen.


De muren zijn 6 steken breed en na 6 toeren kreeg elke muur 2 ramen van 2 steken x 2 toeren. 
Tussen deze en de volgende ramen zitten ook weer 6 toeren.



Het wordt al een leuke verzameling, hé!


Hier hangt het hele "dorp" in de kronkelhazelaar:


Wil je weten hoe ik deze huisjes brei? Kijk dan in deze blog.

In een ander jaar deelde ik een simpel en snel haakpatroontje voor in de paastakken. Echt een "eitje" 😉


Deze eitjes bedacht ik in maart 2015 voor een handwerkavond. Hoe je ze haakt lees je hier.
In 2019 haakte ik deze gekleurde eitjes voor deze blog voor Breiclub.nl. 


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: