{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 maart 2022

Huisje erbij (1)

Huisje erbij (1)


Zo leuk om te doen, huisjes breien!


Vorige week deelde ik de "handleiding". 
Deze versie heeft een dak van uiteindelijk 4 x 7 = 28 steken.
De muren zijn 6 steken breed en ik maakte na 4 toeren per zijkant een vlakje van 3 steken averecht en dat 4 toeren hoog. 


Ze zijn te gebruiken als sleutelhanger. En ze passen zeker in de paastakken:


Ik ben nog niet uitgebreid met de huisjes, er volgen er vast en zeker meer.

Over paastakken gesproken: een paar jaar terug deelde ik het patroon van deze kipjes. 


Deze blog is de laatste tijd weer veel bezocht. Hier vind je ook de beschrijving van de gebreide versie.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Leuk je huisjes en de kippetjes ga ik zeker maken.Schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er valt nog genoeg te bedenken en te combineren bij deze leuke huisjes. Als sleutelhanger vind ik ze heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen