{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 maart 2022

Zonnebloem in de tuin

Zonnebloem in de tuin


Het is er nog geen tijd voor, toch heb ik al een hele tijd een zonnebloem in de tuin:


Een zonnebloem van keramiek.
Ik kocht 'm op Schiermonnikoog bij Pottenbakkerij Hjirre.

Een prachtige winkel met allemaal moois.


En buiten zag ik een prachtig boeket van keramiek, waaruit ik uiteindelijk die mooie zonnebloem koos.


Binnen zag ik dit moois:


Je snapt dat daar mijn Breimeisjeshart van ging huppelen!

Ook prachtig keramiek binnen! Dus als je ooit op Schiermonnikoog bent: kijk dan even bij Hjirre! 

Ik ben heel blij met deze mooie en kleurige vakantieherinnering in mijn tuin. En als ik weer op Schier ben, dan zoek ik vast nog wat moois uit bij Hjirre.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt altijd vroege vogels...
    Wat leuk om zo'n mooi aandenken te hebben, en het lijkt me een enig winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zonnebloem!

    De Waddeneiland staan op mijn verlanglijstje om heen te gaan. Wie weet ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!
    Ik ben benieuwd wat je volgende aankoop zal zijn bij Hjirre 😄.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder keer dat je er komt een mooie bloem kopen en als je er maar vaak genoeg naartoe gaat, krijg je vanzelf een "eeuwig" bloeiende tuin, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi aandenken Akkelien van Schiermonnikoog,
    Staat prachtig in de tuin. Zelf ben ik ook gek op dit
    soort objecten in de tuin te zetten of te hangen.
    Had o.a een grote glazen heksenbol met prachtige kleuren
    en die is verdorie met de storm onlangs kapot gevallen,
    jammer hé, hij hing er al 25 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige fleurige bloem in de tuin die héél lang bloeit!

    BeantwoordenVerwijderen