{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 maart 2022

Tweeëntwintig

Tweeëntwintig


Afgelopen zaterdag, tweeëntwintig jaar geleden vroor het 's nachts. Overdag was 't geloof ik wel mooi weer, maar daar heb ik niks van meegekregen 🙂

Die dag werden echtgenoot en ik vader en moeder van onze hele leuke zoon Piet en vandaag vieren we dat hij 22 jaar is!

En nu haakte ik voor deze dag een stoere vlag.


En daar heb ik 22 op geborduurd:


Zoon houdt erg van geel 😄


En ik had zwart/wit "bakkerstouw" voor de finishing touch:


Voor ons was het een feestelijke dag en een feestelijk weekend: m'n broer was ook jarig zaterdag, hij werd 55 jaar. Zondag vierden wij een familiefeestje om deze verjaardagen en die van Heit/Pake te vieren 🍀🍀🍀


Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Gezellig al die feestelijkheden, nogmaals gefeliciteerd. De vlag is inderdaad een stoere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Akkelien met jullie zoon, dit is echt een prachtige stoere vlag geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie zoon zeker een stoere vlag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon en met je broer.
    Grijs en geel is een hele mooie combinatie, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen