{ 'anonymize_ip': true }

maandag 14 maart 2022

Vlaggetje voor mijn broer

Vlaggetje voor mijn broer


Allemaal verjaardagen in het begin van maart en bij een verjaardag hoort een vlag.
Voor mijn vader gaf ik het vlaggetje dat ik voor m'n moeder maakte een upgrade.
Zoon kreeg een vlag met z'n leeftijd.
Voor m'n broer haakte ik een blauw vlaggetje:


Ik had daar 55 op kunnen borduren, maar wist al dat ik het pas een dag na z'n verjaardag zou geven. Toen dacht ik aan de prachtige trui die Tara onlangs voor haar echtgenoot maakte, een eigen ontwerp. Heel mooi met een rij schaatsers. Als je benieuwd bent, moet je even een stukje terug scrollen op haar facebookpagina.

Mijn broer is gek op schaatsen! ik had contact met Tara en ik mocht haar patroontje gebruiken, als ik het maar niet helemaal op m'n blog laat zien. Want eigenlijk wil ze dit patroon verder uitwerken en eventueel verkopen. Dat snap ik helemaal.

Hier is het begin, dat ik later weer uithaalde, omdat ik niet helemaal uitkwam.


Op deze foto was ik al aardig ver en heb ik het goed bedekt:


En helemaal af is het zo leuk geworden, ik ben zelf heel tevreden over het resultaat. 
Hier is de gecensureerde versie 😉



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: