{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 8 maart 2022

De garderobe van Lente

Dinsdag - poppendag De garderobe van Lente


Vorige week kon je zien dat Lente een prachtige outfit heeft om naar dansles te gaan. Lente heeft echt een hele grote garderobe. Het leek me wel leuk om dat hier eens in een blog te laten zien.


Dit is de eerste complete set, met schoenen en een vest. Hier heeft ze nog twee vesten bij, een effen vest:


en deze leukerd:


Dit is haar tulpenjurkje met bijpassende boots:


Een patroon voor pannenlappen bracht Maria op het idee voor de volgende set:


Bij Lente hoort voorjaar, velden met hyacinten zijn de inspiratie voor dit jurkje. En ook bij hierbij maakte ze een bijpassend vest én schoenen!


Voor de volledigheid nog eens die prachtige dansjurk:


Die Lente, zij boft maar! En het zou zomaar kunnen dat er nog meer komt. Afwachten maar!

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Die komt duidelijk niets te kort, ze veroorzaakt nu vast een opstand in poppenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zorgt voor een volle kledingkast heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is echt al een hele garderobe, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze boft zeker met deze garderobe een kast vol en keus genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haar garderobe is prachtig, daar zullen veel poppen
    echt jaloers op zijn denk ik.
    Het is allemaal ook zo mooi gemaakt, echt SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, mijn poppenmeisjes zitten met open mond mee te kijken!
    En ik snap dat nog ook; wat een prachtige jurkjes en bijbehorende schoenen en vestjes...
    En ik vind het ook knap dat Lente zo mooi rechtop kan zitten op de 3e foto.

    BeantwoordenVerwijderen